♦gooooodnight!♦

Nu ska jag snart lägga mig och sova, nina ligger redan och andas tungt så de ska bli skönt!
Missade träningen för att ralf kom hem så sent och släppte in mig. Men blir imorgon istället!
trippelträning funderar jag på.. . Men vi får la se om man orkar de :p

Jag åt istället tacos med världens bästa manliga förebild och världens bästa nina och sen så
överraskade Ralf oss med glass, riktigt mumsigt men ack så onyttigt. Får ta en nyttig dag imorgon
istället. Sallad till mat, sen frukt och sånt. Blir perfekt..

Efter maten så diskade jag och nina och städade i köket, sen lekte vi lite i chatroulette.
Alltid lika kul! Och efter det så spela vi harrypotter spel, hon på tv och jag pc. Är helt inne i det och
har spelat sen nio, nu lyckades jag slita mig och ni kan ju säkert gissa vad jag kommer göra på
förmiddagen imorgon ? ;) haha

Beställer nog klänning imorgon, eller i övermorgon. Faaan va svårt :D haha godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0