♦Grillat♦

Jag försöker hämta krafter och ny energi på att gå ut och gå eller springa. skulle vara så mycket enklare med sällskap.
Därför tänker jag höra vad mina vänner har för sig just nu, men innan det berätta för er hur min dag sett ut.

Jag har vart i skolan sen träffa jag på Nina vid bussarna, så jag drog hem till ralf istället för hem.
där satt vi och drack cider och spela tvspel! Efter det så tyckte jag att det var dags att åka hem
Jag mötte världens bästa doft när jag kom in på gatan. Kände att någon grillade så jag höll mina
tummar på att det skulle vara här hemma det luktade, och gissa om jag hade tur?

Idag har jag ätit grillat och det kändes verkligen att vi går mot ljusare tider.

Under tiden våran grillmästare höll på med maten så städade jag rummet, och här ligger jag nu.
Mätt och belåten i ett städat rum och blir motiverad på att springa ju mer jag tänker efter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0