♦I ett trapphus♦

Nu är jag klar i skolan och sitter i ett trapphus och väntar på att dom som bor här ska komma hem.
Jag ska alltså inte hem, har packat en stooor väska med allt möjligt som jag kan behöva..

hoppas på att få komma in snart så att jag kan byta om och sticka och träna, ska bli skönt.
Man får ut så mycke då, aggrissioner som man inte vet att man har och så får man bort lite fett.
Preciiiis vad jag behöver just nu alltså :) hah.



BIG AASSSSSSS



Och varför inte ta lite om åldersskillnad också? :)

"Jag tycker inte att ålder har någon betydelse när det kommer till kärlek. För att vara ärlig tycker jag inte att ålder har någon betydelse någonsin. Däremot kan det ju vara andra grejer som skiljer. Erfarenheter. Vad man vill i livet. Men jag känner vissa i min ålder som har åstadkommit helt galet mycket och har mer erfarenheter än många andra som är mycket äldre. Så erfarenheter har inte heller alltid med åldern att göra. Man kan vara på olika platser i livet. Vilja ha olika saker. Men det handlar inte heller om ålder utan snarare om vem man är."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0