produktiv day

11 timmar senare så ligger jag i sängen och dricker trocadero igen, vilken DRÖÖÖÖM va?

Idag har varit en väldigt produktiv dag. Började med att fixa mig och åka in till stan
med mamma och nina för att väksla pengar, göra ärende på banken och sen dra till
apoteket. Sen åkte nina iväg och jag och mamma åkte hem, hämta brorsan och sen
ut till köpis, där var jag in på elgiganten för att lämna min kamera, men de skulle kosta
lika mycket att reparera den som att köpa en ny så FUCK you att jag kommer göra de, hell no!

Hitta mina student-skor sen åkte vi hem och lämna Victor och åkte till ICA, mamma mutade mig.
Hon köpte ostkrokar och sa "nu när jag betalar dom här så måste du söka in på högskolan!!!"
Dom andra i kön fnissa och nu har jag inge val. Jävla ostkrokar att va goda alltså.. .

Sen såg jag avatar på mitt egna lilla vis och filmen är ju grym! Efter de käka jag, mös med mami
och sen hör och häpna så drog jag jessica och melinda ut och jogga. Riktigt skönt och kul med dom

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0