Sex = glassbilen (?)

Sexlivet som singel kan vara rätt tråkigt och roligt. Man binder inte upp sig på livstid med någon,
får testa sig fram och har inga krav på sig. Däremot så brukar sex vara bättre med en partner,
man lär känna varandra och testar på nya saker och ja, ni hajjar.

Om jag inte har sex på tillexempel tre månader som singel så känner jag inget behov av att ha
sex på ett bra tag heller, men har jag inte haft sex på tre dagar så är suget större, förstår ni hur jag menar?
Får man smaka på de så vill man ha mer, ungefär som med godis eller något, att ta en godis är ju
som att ta självmord..

En annan sak med singellivet är att man aldrig vet  när man ska ha sex igen, det är som med glassbilen,
den kommer och sen vet man  aldrig hur lång tid det tar innan den kommer igen. You get my point?

Tycker föresten att bloggare är så jääääääävla fega som inte vågar skriva om sex!



Katter har 3kant i egypten. RAWR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0