♦solen skiner i gävle♦

Vaknade sissådär 4 timmar för tidigt idag. och är ändå glad.. Varför?
- joooo för att solen skiner i gävle och jag vaknade av fågelkvitter!

Varje litet fågelkvitter gör mig lycklig i hela kroppen och jag verkligen går och njuuter
för mig själv i värmen! Åh så härligt det är. Så jag tänkte ta en härlig morgon promenad,
fast lite mer energi behövs först.. Sen tänkte jag ta mig till stan och sköta deklarationen.
In på banken och så, njuta lite av värmen och sedan gå till skolan för en lektion.
Efter skolan ska jag åka hem, sen åker jag och mamma och tränar på friskis. yeey!

Nu ska jag kissa, ta på mig kläder och sen springa ut och möta solen!
Sen ska jag beräta för er hur man kan gå ner 8 kg till studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0