♦vit helg♦

Solen skiner inte idag, hoppas den kikar fram rejält om uyungefär en timme.
Annars vet jag en som får stressa sönder idag. Jag ska nämligen jobba på köpis
och dit kommer folk när det är dåligt väder i vanliga fall :p De är dock helgen
innan löning, men varför inte sätta sprätt på dom sista pengarna redan nu? ;)

Jag kommer jobba till sex, sen ska jag åka hem och ta de lite lugnt. Efter det så
ska jag ut och gå tror jag, vi får helt enkelt se. Jag tar det som de kommer.
En vit helg är det iallafall :) och det kan jag säga att behövs efter så mycke
festande och så lite vila, och det kommer ju fortsätta med fester i ett högre tempo
mycket snart. Studenten here I come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0