yesterday

Nyss hemkommen från en vild natt!

Började hos jennifer med henne, emma, sandra och någon annan sandra som åkte därifrån tidigt. Spela lite spel, söp inte med måtta och så. Sen blev de slicken, de va mest en stor kö men OM VI KOM IN? klart vi gjorde ;) och där inne så blev de dans och helt galna grejer.. Måste säga att Sandra är vildare än jag trodde hon skulle vara och fyfan vad jag hade kul med henne igår. Sprang och letade efter den där idolaren, dansa, heja på random people och drack vårcidern som är för jävla god alltså!

Efter slick stängde stog vi utanför en braaa stund innan vi bestämde oss för att gå till Max, där vi blev matade av norrmän HAHA, sen så gick Sandra tilll en kompis ( ;] ) och jag hittade Hampus och hans vän. Hampus chef kom och hämta oss och körde oss till Hampus där jag till slut somna!


BILDER KOMMER

Kommentarer
Postat av: Sandraa

HAha såå kuuuul gummanä:D <3

2010-04-02 @ 13:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0