emoblogg

jaaaa, så skulle man väl besklriva min blogg den senaste tiden?
vad hände med den iskalla Hanna som va ytligast i hela världen?
Jag är kvar. Jag är det. Men ibland behöver även en ytlig glad människa som jag ta en paus
Jag behöver få må dåligt utan att någon ska kunna säga något emot det.

Så även om ni ser mig som en ytlig idiot som bara skrattar och pratar snusk,
så är jag också människa.

Låt mig få må dåligt, låt mig få ha ångest
Låt mig få ha sömnlösa nätter i panik.
Låt mig ha klumpen i magen och ångest i bröstet.
Låt mitt hjärta göra ont
Låt mig ligga på golvet utan ork.
Låt mig få vara människa och må dåligt.

Jag kommer ändå aldrig visa det utåt eller prata om mina problem med er, jag kommer ändå att va glad och galen, busig och spontan när jag ser er. Men jag har levt med olika bloggar länge, och det är här jag skriver bra saker men också dåliga saker. Låt mig göra det. För det känns bättre. Det känns så mycket bättre att skriva exakt hur man känner. Skriva att jag inte är felfri (även om jag gärna vill tro att jag är bäst) Jag inser ju fakta och vet att jag inte är bäst. Men jag är inte elak, inte avsiktligt. Just nu är jag bara en förvirrad tjej som behöver få vara förvirrad och skriva ett förvirrande inlägg medan jag dunkar musik, dricker multi och har ont i bröstet av allt ont som äter upp mig innifrån. Hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0