miltonnnn

jobb, fest, jobb, fest, jobb, fest
så ser mina dagar ut, men imorgon blir det ändring.
Började kvällen med att åka till syster emma och träffa
världens sötaste och mjukaste valp, jag har seriöst,
med handen på hjärtat - aldrig aldrig sett en sötare.
han var så liten och mjuk och busig och pussig.
kan ni tänka er att han är kanske hälften av vad han ser ut på bilden
lika stor som mitt huvud
han var aaaaaaaallt.
så nu kommer jag börja stalka emma.
Efter vistelsen hos sötisarna mötte jag Elin
sen blev de lite party om man kan kalla det de.
Vi satt hemma hos elin och agera alkolister, mycket trevligt
kommer sakna elin när hon åker, simon blir jag väl aldrig av med ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja vi vet ju i alla fall att vi har en säker karriär som back-up om vi tröttnar på allt annat. Start elvan i a-laget, SCHKÅLL ;)

2010-08-15 @ 23:26:01
URL: http://elinmwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0