rosor är röda

rosor är röda, violer är blå.
jag är singel så vad väntar ni på?
hahah nej jag skoja, är nog för sent för mig det här.
Har nyss klarat av min första dag på sommarlovet,
vaknade av två spindlar i natt sååå
det första jag gjorde när jag vakna var att tvätta sängkläderna
sen bytte jag rum vilket fick mig att städa.
så känslig är jag över spindlar. flyttar fyra trappor upp liksom.
Känner mig slut som artist och ser fram emot morgondagen-
jag behöver då inte vara klädd i waynes tröjor utan får ha vad jag vill
svårt, när man aldrig köper kläder längre just för att jag aldrig använder annat.
Men imorgon mina hjärtan, så blir det ändring. ska bli skojjjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0