ut i natten

Så var det torsdag igen och veckan går mot sitt slut
Jag ska ut och ha kul nån' gång måste man ju ut
där ute i mörkret finns det som får mig att må bra
där ute känns allting fint där känner jag att jag är jag!

Och imorgon
är det fredag igen och veckan har tagit slut,
jag ska ut och ha kul nån' gång måste man ju ut
där ute i mörkret finns det som får mig att må bra
där ute känns allting fint där känner jag att jag är jag!

och på lördag
är de helg igen och veckan är vardagen är slut
jag ska ut och ha kul nån' gång måste man ju ut
där ute i mörkret finns det som får mig att må bra
där ute känns allting fint där känner jag att jag är jag!

Klockan är snart sex och jag har hunnit med att jobba, tagit det lugnt, sovit, planerat kvällen och försökt hitta lägenhet. En produktiv dag alltså! Slutade två var hemma tre. det har inte hänt sen jag vet inte när :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0