varför

Varför är det sol när jag ska jobba? Varför lagar man mat? Den kanske är trasig? Varför duschar man? Är man smutsig? Varför har jag gått i skolan 12 år och är ovetande? Varför finns det så många obesvarade frågor? Varför har jag gett mig in på en tredagars? Varför bor jag i Gävle när jag gjort det i 19 år? Varför finns inte kycklingsmaken kvar bland nudlarna? Jag är och förblir en stor fråga och just i detta nu har jag kommit fram till att jag bara är en liten fjant i hela universum som är så mycket större än jag vill att det ska vara. Jag vill vara störst och bäst. Så kommer världen och förstör för mig. Nu har jag förvirrat mig själv och er så mycket att jag börjar fundera på att sjunga.. Jag tycker om att sjunga, men de händer inte så ofta. Men nu jävlar. hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0