Lista

Mitt motto: Just do it!
Min bästa egenskap: skrattig och oförutsägbar
Min sämsta egenskap: skrattig och oförutsägbar
Jag skrattar åt: Allt
Jag gråter av: Kan inte gråta, blir arg istället
Då mår jag som bäst: dagen innan dagen efter
Detta irriterar jag mig på: Att nina alltid skyller ifrån sig när hon fiser
Det finaste jag har: Mina syskon N,E,M,V&S
Så vill jag leva mitt liv: Lycklig
Jag vill bli: Miljonär eller gifta mig med en miljonär, spelar ingen roll
Min förebild: Har ingen
Det här skulle jag vilja ha svar på: Vem som sköt Bambis mamma
Favoritplats: långt från gävle
Favoritord: softistikerad
Favoritlåt: down on me just nu.
Detta vet du inte om mig: Jag springer alltid från bussen
Dålig vana: klumpig
Drömkille: Någon som har dom alla S:en, Stor, Stark, Snäll, Snygg, Superrolig, Självsäker.
Det här skulle jag göra om jag vann en miljon: Hänga utanför biblioteket med KÖPTA böcker!
Så VAR jag i skolan: Skrattig, pratig och ogillad av avundsjuka bitterfittor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0