rimstuga

Jag har kommit på vad jag ska hjälpa folk med i vinter.
Jag har letat efter roliga julrim överallt och skrattar nästan hur tråkiga dom är.
så nu ska jag satsa på nämligen julrim att sätta på julklapparna :) Jag är riktigt bra på det..
Skriv en liten kommentar om ni vill ha tips till något speciellt. hahahahah

Något smycke eller kläder:
Utan detta är du löjlig och ful, hälsningar Hanna, Godjul.

En träningscykel:

Detta är en slags smalhets nyckel, här får du en tränings*****

Och om du köpt något på skoj till en person och vet att han/hon inte kommer gilla presenten så skriv:
Det här är en present du kommer gilla ....... NOT

Och så tvärtom:
Den här presenten kommer du hata ...... NOT

(Den sista är enklast att använda, funkar på alla presenter faktiskt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0