superdupermega godmorgon

Jag kollade precis upp vilka mina vanligaste ord på apfacebook är.
Här är resultatet
1. Apa (eller ap)
2. Superdupermegaapmycket
3. Elin

Det känns som ett ap rättvist resultat då dessa tre ord används superdupermegaapmycket till vardags också.
Idag ska jag vara med min apa elin som jag saknat superdupermegaapmycket. Vi ska till valboköpcentrum som jag också saknat superdupermegaapmycket. Eller iallafall Waynes där min apkollegor jobbar. Endligt rykten så jobbar therese och simon idag. mina favorit apor :D

Vi ska handla superdupermegaapmycket julklappar också. För jag har inte ens börjat (a).
Eftr det ska vi bli samboooos! puss

Resultat:
apa: 5
superdupermegaapmycket: 5
elin:1

Kommentarer
Postat av: D.A.D

kommer du ihåg vad jag önskade mej?

vill inte ha en teckning i år igen. du har passerat det nu

kram

//D.A.D.

2010-12-21 @ 14:10:40
URL: http://www.t-blue.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0