aphanni

Jag vaknade tidigt, somnade om. Vaknade när klokcna ringde och somnade om. Vaknade halv elva och fick paniiiiik. Så jävla hård panik och sminkade mig på fem minuter, såg ut som skit. Fixa in musik på ett USB och ja. skynda mig som fan. MAmma undrade vad jag gjorde uppe och sprang runt vid den tiden. så jag sa att jag började jobba 1. Sen kom jag på mig själv precis när jag ska springa  till bussen att "fan, jag behöver inte ta bussen för om en halvtimme" snacka om död tid nu. så jag bäddade faktiskt sängen .. . och åt frukost.. . och gick ner med smutstvätt.. och fixa en plats där min dator kan vila idag.. . ja nu hör ju hur produktiv jag är !
nu ska jag ligga i min bäddade säng och glo! puss

JAG INATT

JAG I EGYPTEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0