Är det sant det jag har hört om dig?

Igår sprang jag och nina ut och cykla. Hamnade på något konstigt sätt i bomhus, så vi våldgästa Sandra och Emma, hängde med dom och sen gick vi ut med Bettan. Sen bajka vi hem. Låg i sängen och skratta och kolla djungelgeorge typ hundra ord. Det går inte att beskriva hur lycklig jag är när jag har min lillasyster hemma :) sjukt är det.
Imorse vaknade jag av att jag skratta, låg och apade med Nina hundra år och sen så gick vi upp och nu ska jag på stan med Sandra och Emma om ett tag skulle jag tro, får se om Nina hänger på, hon är ju som en svans :D haha soet.
Imorgon blir de jobb sen mys. Jag ville att alla skulle veta det :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0