ett helt seriöst inlägg utan ett ända skämt - omg

&min bästa vän och jag satt under en bro medan det regnade och pratade
när hon säger att någon är dålig för mig, då tror jag henne. för hon vet sånt.
hon sa också att vi skulle sitta kvar under bron till vi kom på någon som var bra.
Jag tror vi gav upp, för vi gick därifrån tillslut. lt;/div>
Elin Hägglund, jag vet inte om jag är bakis känslig eller vad det är med mig
men jag vill att du ska veta att du är min bästa vän, du känner mig så sjukt bra.
Att du till och med gav mig en apa när jag fyllde år, bevisar hur bra du känner mig.
du vet att jag älskar apor och allt som har med apor att göra,
du är helt enkelt bäst och även fast vi aldrig säger de,
så är du, som alla redan vet - min bästa vän! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på dig bästavänn!!!!! :DD

2010-06-20 @ 13:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0