för det regnar här i Gävle

Att ha tagit studenten gör mig sentimental! Bara att tänka på studentveckan alltså. fyfan!

En annan sak som gör mig oerhört sentimental fortfarande är något jävligt dumt jag gjorde i vintras
du vet att jag ville be dig stanna, men jag kunde inte. du vet också varför.. .
Men de hade troligen blivit bättre om jag hade bett dig stanna.. men man kan inte inte säga mer än
"ta mig dit igen, bara en gång till" för då hade jag förmodligen kunnat göra åt något situationen
 jag befinner mig i just nu. då hade jag kanske kunnat tvinga dig att stanna här,
 eller iallafall kommit tillbaka. fan ni märker ju. Jag är inte mig själv.

Men vi har slutat vara vi så jag har slutat vara jag!
 det känns tugnt för jag saknar dig än

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0