jag vill inte att det ska ta slut

Jag är inte en person som gråter, jag skippar det helt och hållet och gör de med års mellanrum.
Men nu känner jag mig så jävla töntigt blödig. Jag vill inte lämna min klass.
Jag vill inte springa ut på fredag för jag vill inte att det här ska ta slut.
Vi kanske inte har vart världens bästa vänner. Men faaaaan, jag älskar thoren
Jag har alltid trivts på thoren och det har vart en trygghet att gå på thoren.
Dom flesta vet nog vad jag menar..

Den här veckan har vart uuunderbar. och ja vill inte att den ska ta slut,
jag vill inte lämna allt, jag vill inte sluta ha skit kul och vara helt galen.
Jag kommer böla imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kommer oxå böla som fan imorn :( usch vad hemskt det kommer bli men ändå så roligt

2010-06-10 @ 19:48:34
URL: http://mliwestlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0