min helg

men guuuuuuuuuuud, jag har inte blogga på tusen ååår!
kort sagt så har jag firat midsommar, umgåttis med sandra och jobbat under tiden jag vart frånvarande. Det har inte ni. Fira midsommar gjorde jag hos Sandra med massa folk och de va mysigt, roligt och ja, mycke hände under dom timmarna vi var där, JAG BLEV KNIVSKUREN haha.
Igår åkte jag hem från sandra, lekte med Conrad, vila och sen åkte jag tillbaka till Sandra. Vi kolla massa filmsnuttar, sjöng disneylåtar och va ute med hunden, ragga nioåringar och var vääääldigt lata.
Vi satt nämligen på "uteserveringen" på en pizzeria, och ringde in och beställde mat - för att det var så lång kö. hahah sen lyckades vi få skjuts hem av pizzabagaren, inte fyskam alltså ;)
Imorse cyklade jag en mil (till jobbet) sen så jobbade jag och cyklade hem. Tror ni jag kommer få lite ont i rumpaaaaahn eller? hahah sick alltså! Nu blir det en dusch, inte lukta usch

Kommentarer
Postat av: SANDRA

HAHHA men PUSSS

2010-06-28 @ 11:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0