min hjärna kommer snart att explodera

För det här är komplicerat och krångligt bajs.
Det här inlägget är till mina vänner.
Om jag någonsin skaffar pojkvän, så looooova mig att ni slår mig eller säger till mig på skarpen om jag upprepande gånger dissar er för honom eller slutar att ha tid eller ork eller inte kan vara med er. För visst kan jag tycka de verkar mysigt med pojkvän, men jag vill väl fortfarande ha ett liv?
Jag vill inte va de där perfekta tråkiga paret som äter middagar på en lördagkväll eller som är pigga att dra ut till köpis en söndag för att kolla runt och sen äta mat. Jag är hellre tjejern som drar ut en lördagkväll och sen jobbar bakis och jävlig dagen efter helt utan andra krav här i livet. Ett singelliv utan krav är det jag har och det är vad jag vill ha känner jag i dagsläget.
Sen att jag kan sakna att ha någon vid min sida är ju självklart, jag är ju mänsklig. Jag skulle även kunna ha ett förhållande. men som sagt, ett förhållande behöver väl inte betyda att man måste sluta leva, festa, vara med kompisar och ha sin egen tid? Isåfall är ett förhållande ingenting för mig! Jag har ju S och nu ska vi sova.
Hela världen är så underbar, om man är korkad tom och glad
bada i fontän på studenten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0