RIP LUNARSTORM

Jag är helt sentimental, är det okej med tanke på vilken patetisk sak det här handlar om?
Lunarstorm ska nämligen lägga ner, om typ 48 dagar.. Tänk alla blogg inlägg, alla bilder, alla mejl, alla gästboksinlägg och ja. ALLT som försvinner med lunar.. Jag brukar logga in någon gång i halvåret för att minnas allt och se hur rolig jag var redan på den tiden, fan de här är ju sorgligt. Jag vill spara allt som skrivits och allt som jag läst innan det stänger.. LUNARSTORM SKA LÄGGAS NER!!!! jag är i chock och kommer behöva mina vänners stöd under denna tid

Det här är en msnkonversation som jag sparat i bloggen mellan mig och emma, vi tyckte nog själv att vi var rolig på den tiden

- hANNA säger: 
precis . ÄG OSS LÅNGSAMT 
emma choose me, pick me, love me säger: 
det kan inte gå så snabbt, eftersom ena hjulet har damp på sparkcykeln 
- hANNA säger: 
precis . eller så går det för snabbt eftersom att bromsen inte funkar på den andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0