Planer

Det regnar ute, jag är pigg men sjuk men ska ändå ta mig kraft att jobba idag.
Jag måste tjäna pengar så jag kan leva mitt glamorösa liv där jag endast lägger
pengar på mig. och sprit!

Så minst 5 timmar har jag planerat att jobba beroende på hur dålig jag är,
ska även försöka hinna sola, köpa friskiskort och prova på afrikansdans.
hur läckert låter inte det? 

Idag sätter som sagt min träning igång, med endast två månader till studenten.
Och nästa vecka är det påsk. Men jag får inte tvivla på mig själv.

Så att ta mig upp ur sängen, klä mig, sola, köpa kort, hem, hoppa in i duschen,
fixa mig, boka friskispass, packa träningskläder, ta bussen, jobba, träna.

Lät som en helt okej dag för att vara sjuk, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0