aptjejer

Jag är trött på sånna där apgrupper på facebook som heter typ "vi tjejer som vågar vara utan smink"
Kul för dom brudarna alltså, tycker att dom är skit coola och har världens självförtroende även fast många av dom borde sminka sig (haha) men är för lata och jag kan säga att de är fan synd för oss som inte "vågar" eller alltså, jag vågar gå utan smink. men gör de helst inte. Jag känner mig obekväm och grejer och avundas sånna tjejer som är fina fast dom är utan smink. Men jag vill inte bli någon jävla butterface (everything looks great, but her face). Jag sminkar hellre till mig, känner mig snyggare och fräshare..

Vet inte hur jag ska uttrycka mitt hat mot sånna klubbar som "lyfter fram" en del tjejer som ska föreställa sig så självsäkra och snygga, medan gruppen trycker ner de som vill sminka sig(?). För om jag skulle gå med i den där gruppen så skulle folk tro att de va myt. Jag tycker den egentligen ska heta. "Vi som är för lata för att sminka oss", eller något liknande.

haha alltså vad fan sitter jag och skriver, helt onödigt :) Jag tänker inte sluta med smink iallafall.

Jag älskar att sminka mig,
jag älskar alla möjliga krämer,
jag älskar alla hårprodukter,
jag älskar att stå framför spegeln i timmar,
jag älskar att prova nytt smink,
jag är världens ytligaste person, men inte fan skäms jag för de inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0