bomchicka bomchicka lingonsylt

Känner mig som en äppelpajsmongo just nu. Riktigt jobbigt men orkar inte bry mig egentligen. Ska istället ta en tur ut till Sandviken och ser vad den byn har att erbjuda.

Igår va en bra dag, jobba först med Simon och våra nya kompisar, haha, lite internt! Sen så drog jag hem och sådärrråååå. Dagen var iaf bra och mysig! Måste berätta om världens kap igår. Köpt jeans, tröja och linne inne på Gina. Jeansen kostade 199:- och jag betalade endast 208:- Haha, hur går de ihop undrar ni? Jag med :) Köpte också en bikini från H&M, tredje bikinin gilt eller va man säger ;)

Har gått ner 2 kilo föresten i veckan, hahah herregud. Nina sitter och äter popcorn just nu och de luktar underbaaaaaaart, men jag äter icke :D pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0