drömmare

Fyfan vad fulla idioter och ofulla oidioter har ringt inatt,  helt galet ju!
Jag var sjukt trött och somnade tidigt, sen började folk ringa och ringa och smsa
och smsa mer och ringa lite till. Kommer bara ihåg vad jag och en pratade
om, men dom andra var fulla så gav ingen energi till dom lixxxxx!!

Drömmer så jävla dryga drömmar hela tiden, kanske har nämnt det förr,
men jag drömmer alltid om alla jag känner, sjuka saker som händer och
om gamla gamla gamla bekanta som jag inte sett ellr pratat med på 5 år.

Oftast drömmer jag saker som jag är helt säääker på att händer iverkligheten
Typ att de plingar på dörren, att nina ringer, planerar med någon att gå på stan,
att elin sover hos sin mamma (vanligast) eller att mamma ska bort etc..

Blir alltid lika chockad när Elin kommer från sitt hem istället för att hoppa av bussen,
haha. Men då kommer jag på att de var bara en dröm. Tror att jag bara en gång
frågat om hon inte ska sova hos sin mamma eller något sånt :p
Fyfan va ointressant, jag älskar att drömma. Nu ska jag jobba, kommer bli den stressigaste
dagen på jobbet nåååågonsin idag, vi är troligen en man kort, de är fult väder och
det är löningshelg. Weej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0