du gör mig galen

tjaaaa,
har jobbat hela dagen och sen tagit en långpromenad och efter det har jag myst (a) sånt man behöver på söndagen. fast med mig själv då. Har tagit hand om mig själv eller hur man säger.. noppa och vaxa vid ögonbrynen, smörjt mig så jag är len som en fucking baby stjärt och sådääär :) Nu ska ja plugga och dricka mineralvatten. känner att jag är värd det efter idag.. . Fast jag är nog egentligen inte de.. har smaka lite hur vissa saker smakade på jobbet. Inte mycke alls, men för mycket är minsta lilla om ni hajjar vad jag menar? :)
Imorgon blir de strängggggg diet skit igen hela veckan lång. och att jag ska vara ledig nästa lördag är kanske hur underbart som helst :) Jobbar istället Onsdag, Torsdag, Fredag och Söndag.
Imorgon ska jag till skolan och ha engelska sen ett jävla apcp-prov som jag inte ens kan någonting utav! och efter skolan ska jag ta mig en tur på stan med elin och do some shopping! Kanske lyckas tvinga med sig mimmi också. och tvingar med dom och fikar eller något, länge sen vi gjorde något nu! AJAAAAA på kvällen får vi se hur de blir :) hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0