english

vaknade idag 20 minuter innan min buss gick och kastade mig runt i huset för att göra mig iordning. men stördes av olika telefonsamtal så det slutade med att jag hade bara läppglans på mig idag som dagens smink. ganska skönt ändå. Går hem runt halv tre idag och då ska jag städa mitt rum, fyfabian vad tråkigt :) Men jag överlever, de behövs verkligen göras.
En annan  sak som jag måste göra är att komma ihåg att stänga fönstret efter mig när jag ska sova, varje morgon vaknar jag annars innan klockan sju av byggarbetare utanför, fyfaaan va dryga dom är. Att vakna en hel vecka innan sju av att folk lägger asfalt utanför är inte kul, inte kul alls!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0