μικρή αδελφή

Idag har jag mest hängt hemma, har plugga och vart och handla med mori och sådär.
Sen har jag inte gjort så mycke mer, hände så mycket i helgen så kan vara skönt att bara ta det lugnt en dag också. Men nu ska jag sluta ligga på latsidan och måste ta tag i träningshelvetet igen så jag kommer igång igen och slutar va en jävla potatoe!
De va en man som kom fram till mig idag när jag vänta på bussen och fråga om jag var italienare för att jag va så brun, jag blev glad då! hihi. Men sen såg han att jag hade vackra blå ögon så han kände att han behövde fråga om jag var från italien. jag sa att jag var svensk, sen gick jag!
Nu ska jag kissa, jag har knappt gjort de idag och kan knappt andas för jag är så kissnödig om ni ville veta, så jag ska krypa ut till toaletten, vet inte om jag klarar av att gå, så illa är det. hahahhahaha kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0