Ett inlägg

Jag suger på att blogga, men de gör inget. Jag överlever utan bloggen och sen skiter
jag fullständigt i hur ni klarar er utan min uppdatering ;)

Jag ska iallafall snart springa ner och sätta på ugnen för att göra lite föda. Är så grymt
jävla hungirg alltså. Har bara ätit en kiwi idag och igår åt jag bara en råbrödsbagel och
en chokladboll på hela dagen, herregud alltså jag svälter. Så idag när jag kom åt en kiwi
så va jag så hungrig att jag åt den med skalet på, haha herregud alltså!

Tungan känns skum såhär efteråt, men jag överlever.

Kommentarer
Postat av: your biggest faan

nej du måste skriva mer , och jag undrar om du har någon hund som är busig :D?

2010-05-03 @ 21:18:47
URL: http://www.hundslyna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0