för jag ska ta studenten :)

Nu har jag gjort allt utom ETT skolarbete kvar och det är ett seminarium på tisdag, sen har jag garanterat bara festen kvar och idag har jag skrivit mitt sista prov någonsin. Mitt sista prov i skolan och mitt sista prov i fucking inköp och varuhantering som jag ändå inte kan få mvg i för att jag inte är värd det. Jag kommer fan sakna skolan på ett sätt, men de är så skönt. När engelskan tog slut för mig och Elin idag så kände jag en så enooorm lättnad, jag behöver aldrig aldrig aldrig mer prata engelska om jag inte vill, ALDRIG! och jag är så jävla stolt att jag klarade G i den kursen, för jag har slitit som ett jävla djur.

Nu ska jag snart jobba, innan det blir de en snabb sväng på stan med elin förmodligen. Fyfan vad jag är bra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0