fuldag

Sitter och borstar tänderna nu efter att ha pinat i mig en typsikt polsk frukost. Eller jag åt havregrynsgröt med kanel på och ett glas vatten till, de va grått och tråkigt, precis som jag föreställer mig polen - grått! Lyckades få i mig halva portionen sen kände jag mig bara illamående. vet inte om de är för att havregrynsgröt är de äckligaste man kan äta på hela jävla jordjäveln(!!!!!!!) eller om de va för att jag var mätt, troligen en blanding :p

Har prick satt på mig jobbkläderna också och ska åka och jobba blir trevligt de ;) synd bvara att jag är så jävla fuuuuuuuul idag, ögonen ser ut som hej kom och hjälp mig men ingen kom och hela jag ser ut som en vikingabåt. inte kul! Men jag överlever väl.. idag vann jag alltså INTE :) hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0