give me my money majtchel

just nu är jag hos Ralf och är osams med nina, vi hade töntigaste bråket om datorn, men ja vann ;) haha, hon siitter och surar i soffan bakom mig pmsjäveln! Anledning? - hon fick sitta vid datorn om jag fick välja musik. MEEEEN, hon kunde inte dela med sig, haha hon skulle ha allt. nu har hon inget, jag är bäst och nu heter hon apungenina på sin inloggning på datorn som hämd!!!
Sandviken va lite regnigt och sådär, typ litet och gratis parkeringar all over the place! Har sk8a idag, skejta alltså för er som inte förstog. Jag och Nina tog hennes bräda och drog ut, hahah fyfan va kul de måste sett ut alltså :D Nu ska jag kolla snett på nina, så snett att jag går in i väggen! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0