give me some energy

Så jag kan gå ut och ta en morgonjogg eller en powerwalk, har inte bestämt en vilken del det blir. Just nu lutar de mot jogg då de går över först och jag är så innihelvette trött att jag inte ens kan tänka. Haha, och sen för att jag egentligen skulle ut vid sju tiden men "sov över" så nu har klockan passerat åtta. Men de blir ju någonting iallafall och det är vad som är viktigast känner jag just nu.. .

Sen blir det hem och fixa sig, tänkte äta havregrynsgröt innan jag drar till jobbet så jag håller negerbollssuget borta. haha. Blir säkert bra..

fyfan vad jag ser att mina inlägg förvandlas till typ inlägg angående min vikt eller hur man ska säga, inte bra alllllls, så länge ni inte vill de då.. . Men jag vet inte om jag vill blotta mina cptankar om sånt där.
Nu ska jag leka rapstar puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0