havreäckelvikingabåtsgröt!

Jag känner mig ganska pigg idag, och på bra humööör. Men så har de vart ett tag nu :)
Ska snart slänga i mig frukost, har smoothie grejer hemma men blir havregrynsgröt istället.
Smoothien får jag dricka när jag tränat eller är extremt hungrig och orkar diska efteråt. haha
,
Synd att havregryns gröt är så sjukt vidrigt bara, kan knappt få i mig en halv portion om man
säger så :p Men de går väl till slut det också, bara att kämpa i sig de så kanske man vänjer
sig snart. Ska nog väga mig idag om jag vågar eller så gör jag de senare i veckan, fast är ju
ändå nyfiken men så rädd att bli besviken, för blir jag besviken då skiter jag i de här, då kommer
jag springa hem till jessica och hämta min ben&jerrys som ligger i frysen och frossa i mig den.
och de är inte bra alllllls tycker jag... havregrynsgröten kallar. Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0