HELLO SWEDEEEEEEEN

Jag gick upp för 13 minuter sen och sitter nu med färg i håret, sjukt jävla apbra av mig! Får hoppas på att håret blir som jag vill nu och inte trillar av, haha. Skulle vara lite tråkigt alltså ;)
Vädret ser ju förjävla bra ut idag alltså :D Så jag funderar på shorts? Man vill ju passa på när de är sånt här väder, men känner mig så blek om benen så vettetusan alltså. Jättttte länge sen jag solade nu så jag måste göra det snart, vill ju vara freeeesh till studenten :)
Gick upp kanske 700 timmar för tidigt idag för att fixa håret, ska ta tolv bussen till skolan tänkte jag om inte Elin och Mimmsan har tänkt sig något annat (?) så ska nog plugga lite innan, igår tog jag tag i kragen och gjorde ett arbete typ vid tio på kvällen, hah bra där :) Lär kila, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0