jag är bäst!

Idag skulle vi skriva en engelska uppsats om relationer och så vidare och jag valde att skriva om otrohet och drog in lite egna upplevelser i det hela för att det skulle bli en mer personlig uppsats.
Jag blandade dock ihop orden rejält ser jag nu när jag läste det i efterhand och hela, verkligen HELA uppsatsen handlar nu om hur "mitt ex var otrogen mot mig i framtiden" hahahah
har nämligen skrivit future istället för past. fyfan va dåligt och jävla pinsamt när läraren ser det. Hon vet ju dock hur jag är som person så hon kanske skrattar åt de :) får hoppas att hon förstår de och tycker lite synd om mig som hade ett sånt ex i framtiden hahahah herregud :)

Kommentarer
Postat av: fraajs-blivande mamma♥

klart att du ska <3

2010-05-20 @ 22:44:39
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0