jävla vikt jävel!

Smakade inte ens halva chokladen innan jag påmindes om min vikt. helvette vad jag förstör för mig själv. Så imorgon blir de upp vid sju tiden och powerwalka eller jogga.. Sen blir det nyttig mat. Ska jobba också, 6 timmar. Brukar kunna hålla mig borta från skit då. Får hälla i mig vatten istället för juice dock, har en tendens till att dricka juice på jobbet när jag slutar, men inte imorgon, nejnej. Har ju äntligen börjat gå ner så nu jävlar. Nina anmärkte de när jag provade min ena bikini, att jag hade gått ner. Jag känner själv att magen är helt platt, när jag inte fått i mig laktos dårå. men de ska jag också bli bättre med. Nu jävlar ska jag kasta mig ner på golvet och göra situps innan sängen kallar ;) hah puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0