lyckansdag

Idag är jag ledig, på en söndag och det är sol.
Jag är lycklig på riktigt, jag har inte känt den här känslan på länge
haha direkt när jag skrev den där raden kände jag att jag ljög.
Jag är en lycklig person och har vart lycklig utan uppehåll
ett bra tag nu, men det är samtidigt jobbigt.
För jag vet att snart måste något hända som inte är bra.
Eller okej, de har det också. Klart jag inte kan vara 100%
lycklig när folk dör.

Men man får helt enkelt ta en dag i taget
och idag känner jag mig lycklig på riktigt :)
Det är morsdag idag och mamma ska iväg på dop nu,
när hon kommer hem ska vi fira henne lite :)
puss

Det här inlägget skulle inte se ut såhär när jag började skriva,
men nu kommer ni tro att jag är en bra person så jag låter de stå kvar HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0