mitt i natten

Här sitter jag och skriver mitt i natten inlägg, och så gjorde jag inte de ;PpPPppP Men de känns så iallafall, och de är så jävla hemskt. Jag är trött och har ont i hela kroppen, både träningsvärk och smärta ändå efter att ha ramlat och sådär. Ibland är livet bra hårt alltså!
La mig ändå relativt tidigt igår för att Nina sura, så jag la mig bredvid henne och muntra upp jäntan lite sådär ;) sen somna vi vid 12-1.. Nu när jag vakna fatta jag inte jag vart jag var, så jävla trött och slut i hela huvudet.. Så kommer Nina med världens morgonhumör och dansar runt, sätter på dunkdunk musik på högsta volym och härjar klockan SJU på morgonen. Jag dog lite mer och la mig på hallgolvet medan hon dansa runt.
Jag orkar inte ens sminka mig eller borsta håret, de här ÄR skandal alltså. haha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0