morgonhumör

Fan-i-hlevettes-jävla-fitt-aps-vikingabåt-mongo!!! skojar du med mig????
De va första orden jag sa när jag vaknade imorse, så vackert morgonhumör :) Nej men jag vaknade av massa ljud och hörde att de va byggarbetare ute INNAN SJU!!! och så va fönstret öppet och jag hade fått nackspärr, så dagen har inte börjat dag med andra ord alltså. haha.
Jag var helt taggad på att ha shorts idag, men är inte så jätte fint väder så jag skippar de alltså :) Får bli en annan dag och så drar jag på mig någonting annat nu helt enkelt :) fyfaaaan vad ointressant men jag har ingen energi eller lust till något längre. Skulle kunna ligga i sängen helt platt och glo fram till sommaren, synd att det inte funkar så!
För att liva upp stämmningen måste jag tipsa om en sida, http://klockren.se HAHAH så jävla kul! REN humor de där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0