NAGELCHOCK

Av mig och Elin, som aaalltid hänger ihop som dom som känner oss vet, så är jag den ljusa och hon den mörka. Inte bara i utseendet utan också i stilen. Jag har alltid vitt eller ljust och hon har alltid svart eller någon annan mörk färg och så har det AAALLTID varit, sen vi lära känna varandra och innan det också!
Jag är den rosa av oss. Jag har alltid rosa. Just nu sitter jag liksom i rosa tröja, bh, trosor, strumpor, läppar och naglar! Medan elin kanske skulle haft millitärgrön, marinblå eller lila.. om ens så vågade färger ;)

Idag hände det dock saker. Elin skaffade ett ROSA nagellack, inte diskret rosa och inte heller mörkrosa, utan BARBIE-BEBIS-ROSA, och de är veeeerkligen inte elins stil. Så lite elins stil som det går att bli faktiskt. Både jag och hon satt och kolla på hennes naglar efteråt utan att tänka på det, jag kunde glömma bort vad jag pratade om bara för att jag tittade på dom, och då överdriver jag inte heller. hahhaha. Helt annorlunda att se henne i "min" färg!

För att följa trenden med vågad stil så köpte jag en blåshorta och babyblått nagellack som jag ska fixa nu :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0