nighty

Igår var jag ut och gick typ en mil. Idag i typ 9km och nu är jag trött. Blir nog ingen träning imorgon, vet inte om jag orkar innan jobbet och vet inte om jag har tid efter jobbet beroende på överraskningen jag snart ska skriva lite lite lite om :) Men iallafall, Imorgon ska jag iväg klockan nio på morgonen, planerar det iallafall :) Kanske halvtio. Ska jobba tolv och innan det uträtta småärenden och sådär :)
Jag har en överraskning till en person som verkligen inte väntar sig en överraskning från mig. h*n kommer bli chockad, och så får vi hoppas att h*n blir glad : ) för h*n är en sån man måste skämma bort ibland :)
nu ska jag sova rumpnissar. Puss vi hörs imorgon ♥
(jag känner mig som en tönt när jag gör hjärtan, känns så jävla löjligt tjejigt, illamående!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0