om du vill ha mig

Dagen har varit produktiv men samtidigt skön.
Vaknade på en soffa, sket i ögonbryn och drog till skolan,
chilla galet med lite klasssissar sen så var de nationella muntliga
i engelska b. världssvårt!!! Finns ju viktigare saker att tänka på
än engelska uppgifter borde folk förstå, typ världsfred..

Efter skolan blev de en tur på stan och ha ångest över ögonbrynen
sen tog vi lite cansergrillchill och så drog jag hem till raiiiiiif.
Mötte nina, mös med henne. Åkte hem, träffa mamma och kramades
med henne lite, det var skönt, händer inte ofta..

Sen så åkte jag till Raiiiif, så åkte vi och kolla moppe åt nina,
hade lite familjebråk på Maxi Ica och jag och nina var arg på Ralf
till typ nyss, hahah.

Drog hem, käka, plugga, drog till tjejkväll, shoppa åt nina, sörjde över en klänning,
tog en omväg hem, sjöng med ralf och nu tänker jag på vad du gör ikväll. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0