troet

Ska ha nationella idag, muntligt i engelska B och vi ska prata om values, guuuuuuuud vad intressant och roligt att man fattar :) näää men vi får köra ändå alltså.. har ju inget val. Får jag IG på det så får jag ändå G i betyg : )
Imorgon har jag mitt sista prov foävvah och min sista engelska foävvahhhh!!!!! och jag e så glad för det!! kan inte förstå hur nära studenten är.
Nästa vecka blir det jobba jobba jobba, På torsdagen kör vi supa supa supa och sen har jag tänkt vart onykter till 12 juni om inte längre :) Låter härligt ju! haha, nä men på¨torsdagen är de avslutningsmiddag, på fredagen är de chill sen jobb på helgen men med lite alkohol då också skulle jag tro (?) Vi studenter kommer ju inte undan sådant man får en högre promilllehalt utav :) Sen på måndagen är det brännboll, på tisdagen är de nå middag, på onsdagen är det barrunda, på torsdagen är det vila, på fredagen så är den stora dagen här och de är SJUUUUUUUUKT! två veckor imorgon till jag springer ut :)
Sen har jag ledigt hela helgen PLUS min födelsedag och sen börjar jag jobbbbbbbbbba igen på mitt köra waynes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0