tvångstankar

Tvångstankar är så jäääävla dryga och jag har några som jag hatar mest av allt på jorden.
Tänkte dock bara ta upp tre stycken här.

1. Om att gå på brunnar!
- Man får inte gå på R-brunnar, det är som att ta livet av sig och inom fem minuter måste du gå på en FV brunn. K-brunnar är jätte bra, Sbrunnar betyder stop och A betyder otur. R-brunnar är jag rädd för på riktigt, och när jag är ute och ser en FV brunn så tänker jag alltid att "hit hinner jag på fem minuter om jag är där.." hahah


2. Att slå sig
- Om jag slår tillexempel armen, då måste jag slå anda armen så att den känns lika, annars är det ju orättvist.. . (?)


3. Acceptera allt
- På facebook då.. puffar du mig, så puffar du mig. Jag stänger aldrig ner chatrutorna, accepterar alla vänner fast jag inte vill egentligen och tackar ja till alla inbjudningar.. . APDRYGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0