waynes för alla smaker

heeej.
Sitter och väljer om jag ska ta en dusch eller om jag ska gå ut och gå med hunden. Det är egentligen ett väldigt enkelt val eftersom att jag inte har en hund.. . Så det blir en dusch. Först tänkte jag berätta att jag har jobbat idag i världens skönaste tröja. Jag skulle kunna bo i min jobbtröja, men de får inte plats med så mycke mer än två kroppar under den så de kan ju bli lite tråkigt att bo i den i längden.
Alltså jag känner att jag är på världens mest komiska humör idag, typ roligt humör, kanske för att jag unna mig lite glass på jobbet idag? Eller kanske för att jag unna mig en latte efter jobbet? Eller kanske för att jag är en rolig person bara sådär ändå.. Tror på de sista, glass får mig inte att bli roligare, kanske rundare men aaaah.
Nu måste jag sluta vara så jävla humoristisk och tänka på typ kärleksfulla ord, då blir man mysig i magen, vilket jag inte är just nu efter att ha råkat ha vandlig mjölk i latten och inte laktosfri mjölk, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0