weho

Jag hinner inte shoppa, men imorgon då jävlar!!! Ska köpa något att ha studentveckan och sen vardagskläder och sprit, måste göra inköpslista iallafall till spriten så får vi se när jag har den i min hand ;) haha.
Det är en månad och två dagar kvar nu, en månad och två dagar till jag springer ut ur skolan, får min älskade kamera back :D De är en månad och fem dagar till jag fyller 19 bast, men fortfarande söt som 17! Och de är några timmar kvar tills jag slutar jobbet, livet är fan bra nu :) och pengarna på kontot är mycke högre än väntat  och ändå har de gått 15 dagar sen jag fick lön.. Jag är fan ekonomisk!
Det ända tråkiga just nu är min blogg, för den är så jävla bildlös!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0